tarief

Hier staat voorop: ‘geen verassingen’ & ‘helderheid’. 

De administratie van een zp’er (eenmanszaak) kan gedaan worden vanaf 175 €. Daarvoor doe ik de inkomstenbelasting aangifte. Ook loop ik de door jouw gevoerde administratie na  en let op btw aangiftes, juistheid van de opgevoerde kosten (acceptatie door de fiscus), vaste activa staatje, etc. Opstellen van een jaarrekening (balans en V&W) kost 75 €. Deze is overigens voor een zp niet verplicht. Je moet dan wel zelf je btw aangifte doen… waarbij ik je ondersteun. Als je wilt dat ik deze voor je doe reken ik daarvoor 50€ per keer.

Daarop zijn natuurlijk variaties naar boven en naar beneden. Het kan ingewikkelder worden of juist eenvoudiger.

Ik werk het liefst samen met je, waarbij jij het invoerwerk in Excel doet en ik aan het eind van het jaar alles controleer. Op deze manier kan ik goedkoop blijven en heb jij betere controle en zicht op jouw financiën.

Tussendoor ben ik altijd bereikbaar voor vragen.

De prijzen zijn excl BTW.